Search
Close this search box.
بهترین برند سروو موتور را بشناسید!

بهترین برند سروو موتور را بشناسید!

بهترین برند سرور موتور
فهرست مطالب

اگر با سروو موتورها آشنایی خاصی دارید، به احتمال زیاد می دانید که آن ها یکی از پرکاربردترین قطعات در صنایع مختلف می باشند. بسیاری از دستگاه ها نیاز به یک سروو موتور دارند. اما اگر قصد خرید این قطعه را دارید ممکن است در انتخاب برند سروو موتور دچار مشکل شوید. چند نوع برند از این دستگاه وجود دارد که در این متن شما را با آن ها بیشتر آشنا می کنیم. البته ابتدا بهتر است کمی به خود سروو موتور بپردازیم و بگوییم که سروو موتور دقیقا چیست و عملکرد آن به چه شکل است.

سروو موتور نوعی موتور الکتریکی است که توانایی کنترل دقیق موقعیت زاویه ای یا خطی را دارد و همچنین می تواند سرعت و شتاب را به شکل دقیق تنظیم کند. سروو موتور دارای یک موتور است و این موتور مجهز به یک سنسور خاص می باشد که از آن برای بازخورد موقعیت استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که سروو موتورها خود به عنوان کلاسی از موتورها محسوب نمی شوند. سروو در واقع عبارتی است برای اشاره به موتورهایی که در سیستم های حلقه بسته استفاده می شوند. این نوع موتورها توان نامی متغیری دارند که می تواند بین چند دهم وات تا چند صد وات باشد. سروو موتور ها از خاصیت لختی ( اینرسی) کمی برخوردار هستند و این بدین معناست که امکان تغییر سرعت در کمترین زمان ممکن، در آن ها وجود دارد. به همین دلیل این نوع از موتورهای الکتریکی، بیشتر از سایر موتورها کاربرد دارد.

انواع سرو موتورها

انواع سروو موتور

سروو موتورها دارای انواع و ابعاد مختلفی هستند، حال در این بخش می خواهیم به تقسیم بندی آن ها از جنبه های مختلف بپردازیم. به طور کلی این قطعات از نظر مکانیکی به دو نوع خطی و دورانی و از نظر الکتریکی به دو نوع AC (برق متناوب) و DC (برق مستقیم) تقسیم می شوند.

در صنعت معمولا سرو موتور AC مورد توجه بیشتری قرار می گیرد و به دلیل مزایایی همچون راندمان بالا ، تعمیر و نگهداری آسان تر ، اندازه کوچک تر ، قیمت مناسب و … موارد استفاده بیشتری نسبت به نوع DC آن دارد. البته سروو موتورهای DC نیز در برخی موارد خاص و محدود کاربرد دارند.

در تقسیم بندی دیگر سرو موتور به دو دسته ی معمولی و ترمزدار تقسیم می شود. سروو موتورهای DC خود در دو نوع جاروبکدار و بدون جاروبک (براشلس) تولید می‌شوند. هرکدام از موتورهای یاد شده دارای مزیت‌ها و معایب خود می باشند و بهتر است که شما براساس نیاز کاریتان سروو موتوری که بیشتر با نیازهای شما مناسب است، را انتخاب کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که برای بررسی دمای سرو موتور و یا تبدیل سرعت آن از کمیت فیزیکی به دیجیتال برای دانستن مدل و کیفیت سروو موتور نیاز به سنسور مبدلی است که این کار را به دقت انجام دهد. اگر می‌ خواهید وسیله‌ ای داشته باشید که کمیت های فیزیکی متفاوت مانند  فشار، حرارت ، رطوبت و دما را به کمیت های آنالوگ یا دیجیتال تبدیل کند ، به شما پیشنهاد می‌ کنیم از سنسور اشنایدر استفاده نمایید.

برای خرید سنسور باید با عملکرد سنسور اشنایدر آشنا باشید و انواع آن را بشناسید. از انواع سنسورهای اشنایدر می‌ توان به سنسور خازنی، سنسور آلتراسونیک، سنسور فتوالکتریک و سنسور سرعت اشاره کرد.

خرید سروو موتور از بهترین برندهای بازار

بهترین برندهای سروو موتور

همانطور که گفته شد برند سروو موتور یکی از شاخصه هایی است که حین خرید کردن باید به آن توجه نمود. زیرا برند سروو موتور بر کیفیت و قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد و منظور از کیفیت، همان نوع عملکرد نیز می باشد.

  • سروو موتور دلتا

نمونه دیگری از بهترین برند سروو موتور، دلتا می باشد .سروو سیستم های دلتا، یک سیستم سروو یکپارچه همه کاره است که دلتا آن را با تکیه بر فناوری صنعتی و الکترونیکی خود و برای رفع نیازهای مختلف مشتریان در جهت استفاده های مختلف ماشین سازی تولید کرده است.

کلیه درایوهای سری ASDA دارای یک پردازنده سیگنال دیجیتال برتر (DSP) هستند که عملکرد پر سرعت مدار کنترل را تضمین می کند. برای استفاده بهینه از سروو موتورهای دلتا بهتر است آنان را همراه با سرو درایوهای دلتا استفاده کنید.

انواع سروو موتور دلتا

این برند مشهور بر مبنای یک برنامه یکپارچه واحد به نام Delta servo system طراحی و تولید شده اند. تمامی مدل های تولید شده از دسته سروو موتورها و سروو درایوهای ASDA از برند دلتا، مجهز به پردازنده های دیجیتال نوین DSP هستند. این ابزار پردازشی قدرتمند باعث افزایش فوق العاده سرعت عملکرد در حلقه کنترلی شده است.

سروو موتورهای دلتا همچنین به دلیل کیفیت ساخت و طراحی استاندارد، مزایایی مانند عملکرد روان موتور و نرم افزار تجزیه و تحلیل دیتاها، کنترل سریع و دقیق حرکت را دارند. با چنین مزایا و برتری های فنی، مدل های مختلف این سروو موتورها توانسته اند تا طیف عظیمی از نیازهای صنعتی را پاسخ دهند.

سروو موتور دلتا ASDA سری B2 بهره وری و کارایی بسیار گسترده ای دارد و به نسبت بازدهی و عملکرد خود، قیمت مناسبی هم دارد. هم چنین سری A2 سروو موتورهای فوق، دارای چندین نوع کاربری مختلف است و از نظر مصرف انرژی، یکی از بهینه ترین موتورهای دلتا است.

 سرو موتور آلفا

  • سروو موتور آلفا

برند آلفا نیز یکی از بهترین برندهای سروو موتور است که سیستم ها و قطعاتی را عرضه می کند که همگی عملکرد عالی و کیفیت کاربر پسند دارند. برند آلفا نیز مانند برند دلتا دارای شاخصه های مختلفی می باشد که  نوع و توان عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید تمامی این جزئیات را در بخش محصولات ما مشاهده فرمائید.

خرید و قیمت سروو موتور آلفا و دلتا

قبل از اینکه برای خرید سروو موتور اقدام کنید بهتر است که اول اطلاعات آن را به طور دقیق و کامل بدست بیاورید. شما می توانید با در نظر گرفتن شاخصه هایی همچون برند و نوع سروو موتور و اهداف کاریتان مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اطلاعاتی که باید درباره ی این نوع موتورها در نظر داشته باشید همگی شاخصه هایی هستند که بر قیمت این قطعه تاثیر می گذارند.

پیشنهاد ما به شما خریداری از سایت لاین حرکت می باشد. در محصولات ما سروو موتورها با یکی از بهترین و مطمئن ترین برندهای ممکن موجود هستند و شما می توانید با تماس گرفتن با مشاورین ما تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و مناسب ترین سروو موتور را خریداری کنید.

سخن پایانی

حال که درباره بهترین برند سروو موتور اطلاعات به دست آوردید، زمان آن رسیده که برای خرید از طریق اتوماسیون صنعتی لاین حرکت که سال ها است در زمینه فروش قطعات سی ان سی همچون لینیر گاید، اسپیندل موتور، بلبرینگ خطی و … فعالیت می کند و دارای نمایندگی های معتبر از برندهای خارجی است؛ اقدام کنید.

اتوماسیون صنعتی لاین حرکت

سوالات متداول

  • بهترین برند سروو موتور کدام است؟

امروزه برندهای زیادی در بازار وجود دارند که به فروش سرو موتورها می پردازند. از جمله بهترین آن ها می توان به برند آلفا و برند دلتا اشاره کرد.

  • برای خرید قطعات صنعتی چگونه باید اقدام کنیم؟

اگر قصد خرید انواع قطعات صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت را دارید، اتوماسیون صنعتی لاین حرکت که سال ها است به فروش قطعات سی ان سی مشغول است و دارای نمایندگی های معتبر از شرکت های خارجی است، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *