Search
Close this search box.
بلبرینگ خطی بلوکی

بلبرینگ خطی بلوکی

بلبرینگ خطی بلوکی
فهرست مطالب

بلبرینگ خطی بلوکی یکی از انواع بلبرینگ های خطی می باشد.بلبرینگ خطی یا بال برینگ برای کاهش اصطکاک در سیستم های حرکتی که با حرکت در یک مسیر مستقیم و یا منحنی عمل می کنند، استفاده می شود.همچنین بلبرینگ وظیفه ی تحمل بار دستگاه را دارد.

در حرکت هایی که درون ساختار دستگاه های مختلف صنعتی وجود دارد همیشه مقداری اصطکاک موجود است که طبیعتا بازده عملکرد آن ها را بسیار کمتر می کند. برای رفع این مشکل از بلبرینگ ها استفاده می شود و یکی از انواع بلبرینگ ها بلبرینگ خطی بلوکی می باشد.

در این بخش بلبرینگ خطی بلوکی را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم تا شما بتوانید با خواندن این متن اطلاعات کافی درباره ی این محصول را داشته باشید و با اطمینان کامل آن را خریداری نمائید.

بلبرینگ خطی بلوکی چیست؟

بلبرینگ خطی بلوکی نوعی دیگر از بلبرینگ خطی است که از یک بلبرینگ خطی سری LM با یک بلوک آلومینیمی تشکیل شده اند و با مدل SC شناخته می‌شوند. در واقع این مدل مشکل مهار کردن بلبرینگ‌های سری LM را برطرف کرده و توسط سوراخ‌هایی که در چهار طرف بلوک تعبیه شده، امکان اتصال آن به سطوح مختلف را فراهم می‌سازد.

ویژگی های بلبرینگ خطی بلوکی

این بلبرینگ از ترکیب housing آلومینیومی و یک بلبرینگ خطی استاندارد تشکیل شده است.

در این ساختار  Housingجنس آلومینیومی دقت بالایی دارد و در عین حال از وزن سبکی نیز برخوردار است.

همچنین، اگر از این نوع بلبرینگ استفاده می کنید بهتر است بدانید که یکی از مزیت های اصلی استفاده از آن جابجایی و ناهماهنگی در محدوده بار‌‌های مجاز به هیچ عنوان اتفاق نمی‌افتد.

اجزای بلبرینگ خطی بلوکی

  1. نگهدارنده که یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده حرکت و هدایت ساچمه‌ها می‌باشد.
  2. ساچمه ها که از فاکتور‌‌های کلیدی ایجاد حرکت خطی، هدایت کننده شفت در داخل بلبرینگ با حداقل اصطکاک و بیشترین راندمان می‌باشد.
  3. اسلیو خارجی که در تماس به صورت مستقیم با ساچمه‌ها تکیه ‌گاه‌ها بار را منتقل می کند.
  4. درزگیر لاستیکی که برای جلوگیری از رفت و آمد مواد خارجی به داخل بلبرینگ و مانع از خارج شدن روغن از داخل بلبرینگ می‌باشد.
  5. بلوک آلومینیومی که در بلبرینگ خطی بلوکی، بال بوشینگ اصلی درون بلوک آلومینیومی و توسط دو خار فنری که در دوطرف آن قرار گرفته، محصور می شود.

پیشنهاد: برای آشنایی بیشتر، خرید و دریافت قبمت اینورتر صنعتی می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

کاربرد بلبرینگ های خطی بلوکی

به طور کلی، از بلبرینگ ها در بسیاری از دستگاه ها استفاده می شود. اما دستگاه هایی که از بلبرینگ های خطی بلوکی بهره می برند، معمولا پرینترهای سه بعدی هستند. پس اگر شما در حوزه ای فعالیت دارید که در آن از پرینتر های سه بعدی استفاده می شود، این قطعه  برای شما بسیار پرکاربرد می شود.

بلبرینگ خطی بلوکی

خرید و استعلام قیمت

بلبرینگ های خطی را می توانید در محصولات بسیاری از سایت هایی که در زمینه ی صنعتی و یا عرضه قطعات صنعتی، مکانیکی یا الکتریکی فعالیت دارند، پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما سایت لاین حرکت می باشد. لاین حرکت انواع گوناگون بلبرینگ ها را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ها به فروش می رساند.

به طور کلی شاخصه هایی مانند مدل،طول و قطر داخلی بر قیمت یک بلبرینگ تاثیر می گذارد . پس حتما در توضیحات محصولات به این جزئیات توجه داشته باشید و بلبرینگی را انتخاب کنید که با بودجه ی شما تناسب داشته باشد.

سایت لاین حرکت انواع بلبرینگ های خطی بلوکی را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ها به فروش می رساند. اما بهتر است همیشه نیاز کاری و بودجه ای که می خواهید صرف خرید قطعات کنید را در نظر بگیرید.

بهتر است اول دستگاه هایی که از آن ها استفاده می کنید را در نظر بگیرید و نوع بلبرینگی که مناسب آن هاست را پیدا کنید. البته شما می توانید با مشاورین سایت لاین حرکت تماس بگیرید و تمامی اطلاعات و راهنمایی هایی که نیاز دارید را از آن ها دریافت کنید. مشاورین ما در انتخاب محصول شما را راهنمایی خواهند کرد تا شما بتوانید بهترین محصولی که با هدف کاری شما سازگار باشد و مناسب استفاده در دستگاه های مد نظرتان باشد و همچنین از نظر قیمت کاملا به صرفه باشد را خریداری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *