Search
Close this search box.
لیست قیمت قطعات فرز (cnc)، قیمت سی ان سی

لیست قیمت قطعات فرز (cnc)، قیمت سی ان سی

قیمت قطعات فرز
فهرست مطالب

هر آنچه باید در مورد قیمت و خرید قطعات فرز cnc بدانید

 از زمان ظهور کنترل عددی کامپیوترها حدود 50 سال می گذرد و روز به روز سرعت تکامل ماشین‌ های فرز افزایش پیدا می‌ کند. این امر و تبدیل شدن این ماشین‌ ها به دستگاه های اصلی و مرکزی این عرصه، باعث پیشرفت ابزار کنترل ماشین نیز شده است و در عین حال  فرهنگ ساخت را عمیقا تغییر داده است. این روزها افراد بسیاری پا به این عرصه می گذارند و تلاش دارند تا یک دستگاه متناسب با نیاز خود خریداری کنند. در کنار انتخاب دستگاه مناسب و البته پس از انتخاب دستگاه مورد نظر، بحث قطعات فرز cnc  نیز مطرح می شود. به طوری که خریداران و مشتریان باید بدانند در هنگام انتخاب باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشند و در عین حال با قیمت این قطعات نیز آشنا باشند تا آگاهانه و با چشم باز سرمایه ی  خود را صرف آن کنند. این مقاله قصد دارد تا به بحث های مطرح شده در حوزه خرید و قیمت این قطعات بپردازد.

نکات مهم خرید فرز
خرید فطعات دستگاه فرز

 

در هنگام خرید قطعات cnc باید به چه نکاتی توجه کنید؟

قطعات فرز cnc ؛ ابتدا باید بدانید که دستگاه فرز شما از چه نوعی است تا بتوانید قطعات مرتبط با آن را انتخاب کنید. به طور کلی دو نوع دستگاه cnc وجود دارد؛ یکی برای تحقیق و توسعه روند نمونه سازی می باشد و دیگری برای ساخت تجاری دستگاه و قطعات است. شما در ابتدا باید نوع دستگاه خود را تعیین کنید تا با توجه به کاری که انتظار دارید برای شما انجام دهد، قطعات لازم را تهیه کنید. انتخاب قطعه درست به اندازه ی انتخاب دستگاه فرز مهم می باشد. برای انجام این مرحله باید ماهیت تجارت خود را در نظر بگیرید؛ این که چرا این قطعه را لازم دارید؟ آیا برای قسمت خاصی از کار شما، وظیفه ی منحصر به فردی را بر عهده دارد؟ حجم کار شما چگونه است، کم است یا زیاد و یا جایی بین این دو قرار دارد؟

 

پاسخ به سوالات این چنینی باعث می شود تا با ماهیت قطعات فرز  cnc بهتر آشنا شوید و راحت تر در هنگام خرید اقدام کنید. انتخاب قطعات مناسب به نیاز واقعی کاری شما بستگی دارد. معمولا با توجه به اندازه ی ماشین اصلی، مواد ماشین اصلی، دقت مورد نیاز برای دریافت خروجی مورد نظر و موارد دیگر، افراد دست به خرید قطعات cnc خود می‌ زنند.

همچنین شما باید اندازه ی دستگاه خود را بدانید تا قطعات متناسب با آن را خریداری کنید. اگر قطعات دستگاه فعلی شما فرسوده شده اند و وقت آن است تا قطعات جدید خریداری کنید، به دنبال قطعاتی باشید که حداقل 80 درصد دستگاه شما را به کار بگیرند. بعد از مشخص کردن اندازه دستگاه خود، به دنبال آن بروید که ویژگی‌ های غیرقابل تغییر دستگاه خود را شناسایی کنید و سعی کنید قطعات خود را در هماهنگی با این ویژگی ها تهیه کنید؛ اسپیندل، قدرت اسب بخار دستگاه و گشتاور از این نوع ویژگی ها هستند.  البته در هنگام خرید قطعات فرز cnc بحث قیمت نیز همیشه یک فاکتور مهم تلقی می شود. به طوری که هر چه دستگاه شما بزرگ تر و قدرتمند تر باشد، تهیه قطعات مناسب برای آن نیز گران تر تمام خواهد شد.

باید انتظار خرید کدام قطعات فرز cncرا داشته باشید؟

هر دستگاه صنعتی و الکترونیکی دارای بخش های پیچیده و بهم پیوسته ای است که درک اهمیت به هم وابسته بودن این قطعات در دریافت نتیجه نهایی بسیار مهم است. به طوری که اگر یک قطعه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، به احتمال بسیار زیاد عملکرد کلی دستگاه فرز شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و یا حتی اگر نتیجه نهایی شما تحت تاثیر قرار نگیرد، به مرور زمان دستگاه رو به فرسایش زود هنگام می رود زیرا وظایف آن قطعات ضعیف و خراب، بر دوش سایر قطعات افتاده است و باعث فرسایش زودرس  آن ها شده است. همچنین نتیجه نهایی که از دستگاه حاصل می شود مبنی بر کنار یکدیگر کار کردن درست قطعات می باشد و اگر احساس کردید که هر قسمت از دستگاه شما دچار مشکلی شده است، باید در کم ترین زمان ممکن تمام قطعات آن را چک کنید و قطعه مشکل دار را تعویض کنید. چک کردن صحت قطعات دستگاه، باعث می شود تا شما مرتبا وضعیت دستگاه خود را بدانید و از صرف هزینه های جانبی جلوگیری می کند. شما می توانید انتظار خرید و تعمیر هر یک از قطعات فرز cnc را داشته باشید؛ از جمله موارد زیر:

  • پشتیبان میله فرز
  • میز اصلی دستگاه فرز
  • اهرم تنظیم کننده ارتفاع زانویی
  • زانویی اصلی
  • پیچ موقعیت دهنده
  • اهرم تنظیم موقعیت عرضی میز اصلی
  • بازوی فوقانی
  • اسپیندل
  • اهرم تنظیم کننده موقعیت طولی میز
  • موتور دستگاه فرز cnc
  • پیچ موقعیت دهنده عرضی
  • قلم حکاکی
  • فرز برشکاری
  • برد کنترلر
  • فلنج نگه دارنده
  • فلنج رابط
  • براکت فلزی نگه دارنده ی اسپیندل
  • سنسور تنظیم حرکت خودکار
  • زاویه سنج
  • کولت فنری
فاکتورهای مهم برای قیمت قطعات فرز
دستگاه فرز

در تعیین قیمت قطعات دستگاه فرز چه فاکتورهایی تاثیرگذار هستند؟

در هنگام خرید هر محصولی، مجموعه ای از عوامل گوناگون هستند که قیمت نهایی را تعیین می کنند. شما نیز در هنگام خرید قطعات فرز cnc با فاکتورهای عدیده ای مواجهه هستید. همان طوری که می دانید وقتی بحث خرید قطعات پیش می آید، عده ای آن را جدای از بحث خرید ماشین اصلی می دانند اما این یک اشتباه است. شما هر برندی و هر مدلی را برای دستگاه اصلی فرز خود انتخاب کنید، با آن انتخاب در سراسر مرحله خریداری قطعات نیز سر و کار دارید. برای مثال به عوامل زیر توجه کنید:

وزن دستگاه شما در قطعاتی که در آن به کار رفته است تاثیر گذار است و اگر شما یک دستگاه با وزن و اندازه بالا دارید، به طبع باید انتظار این را نیز داشته باشید که در هنگام خرید قطعات، قیمت بیشتری را پرداخت کنید زیرا قطعاتی که نیروی لازم برای به کار افتادن یک فرز سایز بزرگ را تامین می کنند، با قطعات دستگاه های کوچک تر متفاوت خواهند بود.

همچنین برندی که قصد تهیه قطعه برای آن را دارید نیز در برآورد قیمت نهایی قطعات شما تاثیرگذار است زیرا برندهای اروپایی و آمریکایی در مقایسه با برندهای چینی و کره ای، دارای قطعات گران تر و البته کمیاب تری هستند که  با توجه به محدودیت های بازار ایران ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری را برای آن ها پرداخت کنید.
یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب قطعات فرز cnc بحث محورهای به کار رفته در آن دستگاه می باشد. این دستگاه ها از محورهای سه تایی تا نه تایی موجود هستند و هر چه تعداد محورهای آن بالاتر برود، به طبع دستگاه و قطعات به کار رفته در آن نیز پیچیده تر می شود. به این معنی که شما در هنگام خرید یک دستگاهِ چند محوره، باید انتظار تهیه قطعات گران تر، سنگین تر و متعدد تری را داشته باشید.

حتما و حتما در هنگام تهیه قطعات این دستگاه ها خدمات پس از فروش را در ذهن داشته باشید. دنیای ابزار آلات صنعتی، دنیایی تخصصی می باشد و شما باید همیشه تضمینی داشته باشید که بدانید در این دنیای پیچیده در جای امنی قرار دارید و خدمات پس از فروش در هنگام خرید قطعات، شما را به این جایگاه می رسانند. با داشتن خدمات پس فروش شما در هنگام تعویض قطعات، نصب اولیه ی قطعات فرز و تعمیرات آن به مشکل بر نخواهید خورد.

قیمت دستگاه فرز
قیمت دستگاه فرز

قیمت قطعات cnc به چه صورت می ‌باشد؟

همانطور که می دانید و در قسمت قبل توضیح داده شد، تعیین قیمت قطعات فرز cnc نه تنها به فاکتورهای بالا بستگی دارد بلکه به بازار و نوسانات آن نیز وابسته است. به طوری که با توجه به محدودیت ها و سراشیبی های بازار ایران، ممکن است عامل داخلی یا خارجی بودن قطعات، کشور صادر کننده آن و عوامل عدیده دیگر در قیمت نهایی تاثیر گذار باشند. به همین دلیل قیمت های آورده شده در زیر تنها برای روشن کردن ذهن شما می باشند تا تصورتان در حول آن شکل بگیرد.

نوع محصول

قیمت قطعات فرز  cnc

الماس cnc یا فرز مینیاتوری طرح قلم کاری

495,000  تومان

قلم حکاکی و تراش CNC زاویه 90 درجه قطر 0.3mm

23,000  تومان

فرز برشکاری – سایز 1×3.175 mm

 35,000 تومان

فشنگی اسپیندل ER11 دارای قطر 5 میلی متر

 245,000  تومان

برد کنترلر سی ان سی مچتیری CNC mach3 پنج محوره

 420,000  تومان

پک پولی تایم XL10 و تسمه

 1,215,000  تومان

قلم حکاکی و تراش CNC زاویه 15 درجه قطر 0.3mm

21,422  تومان

فلنج نگه دارنده برای دریل های برقی قطر دنباله 6mm

55,000  تومان

فلنج رابط شفت موتور به سه نظام برای شفت 8 میلیمتر

52,000  تومان

مجموعه کامل اسپیندل 500 وات هواخنک

3,300,000  تومان

سنسور تنظیم سطح خودکار محور Z برای دستگاه های CNC

 115,000 تومان

کارت کنترلر  CNC پنج محور mach3

 350,000 تومان

کنترلر  CNC grbl به همراه درایور 2 امپر

 420,000 تومان

براکت فلزی خطی عمودی SK8

35,000   تومان

انرژی گاید زنجیر کابل 15 mmX15mmطول 100 سانتیمتر

210,000  تومان

زاویه سنج امریکایی

300,000  تومان

کولت فنری استاندارد ER11 دارای ابزارگیر 4 میلی متر

75,000  تومان

کوپلینگ انعطاف پذیر 5 mmX12mm Spider ویژه CNC

 159,000 تومان

تیم مشاوره فروشگاه اینترنتی لاین حرکت خدمات آنلاین را به شما ارائه می دهد و شما می توانید به صورت اینترنتی پاسخ پرسش های خود برای انتخاب قطعات مختلف الکترونیکی cnc را بیابید.

3 پاسخ

  1. قیمت ها ثابت هست یا برای ثبت سفارش تماس بگیریم؟

  2. سلام سنسور مربوط به حرکت اسپیندل موقع تعویض ابزار دستگاه سی ان سی خراب شده دستگاه فرز داهلی با سیستم فانوک میباشد سنسور چشمی و فاقد شماره و پارت نامبر است میتوانید راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *